Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

 

společnosti

COMEFLEX CONSULTING s.r.o.

Se sídlem Praha 5, náměstí 14. října 1307/2, Praha 5, PSČ 150 00

IČ: 26454599, DIČ: CZ26454599

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C 83372

(dále též jen „prodávající“)

 

Kontaktní telefon: +420 257 181 057

Kontaktní email: info@comeflex.cz

 

 

  1. Obecná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při nákupu v internetovém B2B objednávkovém systému prodávajícího, provozovaném na internetové adrese www.b2btrade.cz (dále též jen „administrátor objednávek“). Obchodní podmínky jsou v rámci administrátor objednávek každému přístupné.

 

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „OZ“).

 

 

  1. Kupní smlouva

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky.

 

Nabídkou k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky administrátoru objednávek, v případě zájmu o nákup zboží kupující v rámci administrátoru objednávek řádně vyplní objednávku a odešle ji prodávajícímu, kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím (dále jen „objednávka“).

 

 

3) OZ vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu kupujícímu potvrdit obdržení jeho objednávky na e­mailovou adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce.

 

Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek odevzdat zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží, kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.

 

Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.

 

  1. Specifikace zboží a cena zboží

Označení zboží a popis jeho hlavních vlastností je u každého zboží uveden přímo v administrátoru objednávek.

 

Cena zboží je u každého zboží uvedena přímo v administrátoru objednávek. Tato cena je uvedena včetně všech daní a poplatků. Za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách bude prodávající účtovat kupujícímu nad rámec ceny zboží náklady na dodání zboží a doběrečné.

 

Kupní cena zboží bude dohodnuta v každé kupní smlouvě s tím, že výše takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené v administrátoru objednávek v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající je oprávněn ceny zboží jednostranně měnit s tím, že na již uzavřenou kupní smlouvu nebude mít taková změna ceny vliv.

 

  1. Platební podmínky

Způsob úhrady kupní ceny bude sjednán v kupní smlouvě, a to v návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v jeho objednávce, kdy kupující má možnost volby z těchto variant:

  1. přímou platbou v sídle prodávajícího,
  2. dobírkou při dodání zboží – kupní cena bude uhrazena kupujícím při převzetí zásilky, a to k rukám přepravce pověřeného dodáním zboží, včetně sjednané ceny za dopravu, balného a dobírky,
  3. bankovním převodem na základě pro forma faktury
  4. ON-LINE platbou, prostřednictvím platební brány comgate.cz

 

Při osobním odběru zboží zaplaceného předem bezhotovostní platbou je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas nebo řidičský průkaz). Ve všech případech je úhrada kupní ceny podmínkou předání zboží.

 

 

  1. Dodací podmínky

 

Zboží bude kupujícímu dodáno na adresu, kterou kupující uvede v objednávce, a to prostřednictvím přepravce, kterého kupující vybere v rámci své objednávky, přičemž má na výběr z těchto možností:

  1. Česká pošta, s. p.
  2. PPL CZ s.r.o. kurýrní služba

 

Přepravce, kterého kupující vybere výše uvedeným způsobem, je dále označován jen jako„vybraný přepravce“.

 

Je­li zboží skladem, je prodávající schopen dodat jej již do 3 pracovních dnů na adresu kupujícího. V případě, že zboží skladem není, může být dodáno až do 3 týdnů, u vybraných položek až do 3 měsíců. Přesný termín a podmínky dodávky dohodne s kupujícím operátor prodávajícího. Pokud by kupujícímu dodací lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluví se s ním operátor na dodání alternativního zboží, nebo zrušení objednávky.

 

Náklady na dodání zboží, které je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, jsou odvislé od vybraného způsobu dopravy kupujícím, tedy buď doručení prostřednictvím přepravními společnostmi DPD nebo PPL, jako balík Českou poštou nebo osobní vyzvednutí v sídle nebo kontaktním místě prodávajícího.

 

Při osobním odběru zboží v sídle nebo kontaktním místě prodávajícího se doprava neúčtuje. Při využití jedné ze zmíněných přepravních společností bude k ceně zboží připočítána částka za dopravu, resp. Dobírku, dle platných cenových předpisů prodávajícího.

 

Prodávající nebude kupujícímu účtovat náklady na dodání zboží v rámci ČR, pokud hodnota objednávaného zboží bude vyšší než 5000 Kč (vč. DPH).

 

Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl vybranému přepravci údaje týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro řádné dodání zboží.

 

Prodávající zboží před jeho dodáním zabalí a označí způsobem dohodnutým v kupní smlouvě, případně způsobem obvyklým, odpovídajícím dohodnutému způsobu dodání.

 

6.      Nabytí vlastnického práva, přechod nebezpečí škody

Je­li kupující spotřebitelem, vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží od vybraného přepravce nebo okamžikem převzetí zboží na prodejně.

 

Není­li kupující spotřebitelem, odevzdá prodávající zboží kupujícímu předáním vybranému přepravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči vybranému přepravci. Na kupujícího, který není spotřebitelem, přechází nebezpečí škody na zboží předáním věci vybranému přepravci pro přepravu do místa určení uvedeném v objednávce.

 

  1. Nároky z vad zboží

Prodávající dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou­li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy.

 

Bližší podmínky odpovědnosti prodávajícího za vady dodaného zboží, jakož i způsob uplatnění reklamace, reklamační lhůty, nároky kupujícího z vad zboží, jsou detailně upraveny v reklamačním řádu prodávajícího (dále jen „reklamační řád“). V tomto reklamačním řádu jsou rovněž detailněji upraveny nároky kupujícího, který je spotřebitelem, z vad zboží. Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem před uzavřením kupní smlouvy detailně seznámil. Na tento reklamační řád byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.

 

  1. Právo spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy

Ustanovení tohoto článku VIII. obchodních podmínek se vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem. Je­li tedy níže v tomto článku použito výrazu

„spotřebitel“, je tím míněn kupující, který je spotřebitelem.

 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přeDchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy kupující zašle na adresu sídla prodávajícího: COMEFLEX CONSULTING s.r.o., náměstí 14. října 1307/2, Praha 5, PSČ 150 00. Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.

 

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího, vyjma částky představující dodatečné náklady na dodání zboží kupujícímu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud se kupující a prodávající nedohodnou jinak. Odstoupí­li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za škodu a  popř. za snížení hodnoty předmětného zboží, které vznikly v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na záměr zboží vrátit.

 

9.      Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží již nevyrábí, nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě storna objednávky bude kupující o této skutečnosti co nejdříve informován. Pokud již kupující zaplatil náklady vyčíslené stornovanou objednávkou, budou mu peníze, nebo rozdíl mezi uspokojenou a stornovanou částí objednávky převedeny zpět na bankovní účet, nebo vráceny v hotovosti, pokud objednávku v hotovosti hradil, a to v nejbližším možném termínu.

 

  1. Ochrana osobních údajů, archivace kupní smlouvy

Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů (uvedených v kupní smlouvě) v databázi zákazníků prodávajícího po naplnění kupní smlouvy (za účelem marketingu, nabízení dalšího zboží, případné další obchodní spolupráce či dalších smluvních vztahů), a to až do doby, než písemně doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Prodávající informace o kupujících uchovává v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití. Tyto údaje prodávající nepředá žádné třetí osobě, s výjimkou případné zákonné povinnosti sdělení takové informace, a s výjimkou přepravců a poštovních doručovatelů pověřených prodávajícím dodáním zboží; těmto budou sděleny pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro doručení zboží.

 

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího doručené prodávajícímu odstranit z databáze.

 

Kupní smlouvy jsou počínaje jejich uzavřením archivovány prodávajícím, a to i po jejich naplnění. Kupní smlouvy jsou archivovány ve formě, ve které byly uzavřeny. Přístup k archivovaným kupním smlouvám má výlučně prodávající, případně subjekt prodávajícím pověřený archivací. Tito nejsou oprávněni zpřístupnit smlouvy třetím osobám, s výjimkou případné zákonné povinnosti takového zpřístupnění.

 

11.  Právo spotřebitele na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

 

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát ­ oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

 

 

  1. Kontaktní údaje prodávajícího

COMEFLEX CONSULTING s.r.o.

Praha 5, náměstí 14. října 1307/2, PSČ 150 00

e­mail: info@comeflex.cz

telefon: +420 257 181 057

 

  1. Elektronická evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi, prodávající může vystavit účtenku i elektronicky a na tuto formu předání účtenky kupující přijetím těchto Obchodních podmínek přistupuje.

 

  1. Závěrečná ustanovení

Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit. Pro konkrétní kupní smlouvu jsou však obchodní podmínky platné ve znění účinném ke dni uzavření dané kupní smlouvy.

 

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01. 04. 2018.

 

Reklamační řád

 

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího COMEFLEX CONSULTING s.r.o., se sídlem náměstí 14. října 1307/2, Praha 5, PSČ 150 00,  IČ: 26454599, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C 83372 (dále též jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejní paragon - dále jen „záruční list“) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název a kód zboží, cena, množství, datum nákupu).

 

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem, kdy bylo zboží osobně převzato kupujícím nebo kdy bylo odesláno prostřednictvím přepravní služby kupujícímu, tj. dnem uvedeným na záručním listě.

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd. – taková charakteristika je vždy uvedena u zboží – pokud není, má se za to, že se jedná o zboží nové, nepoškozené a kompletní). U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

 

III. Záruční podmínky

V případě, že se v průběhu záruční doby nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případů stanovených zákonem. Neodstoupí-li kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

Kupujícímu, který objednal zboží prostřednictvím administrátoru objednávek prodávajícího (www.b2btrade.cz) je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (neporušenost balíku). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: info@cold-steel.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu.

Prodávající neodpovídá za vady zboží v případě, že kupující převzal zásilku, která byla zjevně poškozená a bez zbytečného odkladu o tom neinformoval prodávajícího.

IV. Uplatnění reklamace

Kupující může zboží reklamovat osobně v sídle prodávajícího, v případě zboží zakoupeného přes administrátor objednávek prodávajícího (www.b2btrade.cz) lze zboží reklamovat v sídle prodávajícího. Při uplatnění reklamace kupující předloží prodávajícímu reklamované zboží včetně kompletního příslušenství a dokladu o zakoupení zboží (prodejního paragonu).

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat rovněž přepravní službou (jinak než na dobírku) na adresu sídla prodávajícího. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží včetně kompletního příslušenství, kopii nákupního dokladu (prodejního paragonu), podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno prodávajícímu.

Záruka za jakost a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. Záruka za jakost a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení, u věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Prodávající rovněž neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

 

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá mechanickým poškozením zboží; používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí běžnému použití; nepřiměřeným zacházením; zanedbáním péče o zboží, nebo pokud zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním; provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů; na zboží, které bylo upravováno zákazníkem (ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy; pokud zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

 

V. Vyřízení reklamace

Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím, takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této dohodnuté lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a kupující má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je kupující informován e-mailem nebo telefonicky na kontakty, které uvedl již při nákupu.

Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen prokázat svoji totožnost OP nebo platným cestovním pasem.

 

VI. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1.4.2018 a je k dispozici v sídle prodávajícího a na www.b2btrade.cz.

 

Odeslat článek známému   Vytisknout